معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو از کسب رتبه برتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه در هفتمین جشنواره خدمات رسانی و پاسخگویی خبرداد.

به گزارش‌ایلنا از یاسوج،"مریم مقدم" در نشست شوراهای انسجام بخشی روابط‌عمومی‌های وزارت نیرو گفت: با تلاش تمامی همکاران در وزارت نیرو، روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه رتبه برتر را در هفتمین جشنواره خدمات رسانی و پاسخگویی کسب کرد.

وی افزود: این رتبه براساس نظرسنجی از رسانه‌ها به روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو اختصاص داده شده که جای تقدیر دارد.

معاون‌مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو با بیان اینکه روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو در این انتخاب هیچ دخالتی نداشته و سندی برای عملکردهای خود ارائه نداده است، اظهار داشت: این رتبه براساس نظرسنجی ها و توسط خود رسانه ها به روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو داده شد.

مقدم گفت: با کسب این رتبه ارزشمند از سوی همکاران رسانه ای، وظایف روابط عمومی ها در وزارت نیرو سنگین تر شده و تلاش ها برای امر اطلاع رسانی و پاسخگویی شایسته به مردم بویژه مشترکین باید دوچندان تر شود.

وی با تقدیر از همکاری رسانه ها در چهارسال گذشته با دولت و مجموعه وزارت نیرو, خاطرنشان کرد: خدمات نظام و دولت باید بطور شفاف به مردم اطلاع رسانی شود.

معاون مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو با اشاره به برخی تلاش ها در مجموعه کاری خود برای اطلاع رسانی شفاف و صحیح, خاطرنشان کرد: تلاش های همکاران این وزارتخانه در شرکت های تابعه باید بنحو شایسته تببین تا شاهد آگاه سازی های بیشتر باشیم.

مقدم گفت: روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو, برنامه های متنوع و متعددی را در سالجاری برای آگاهی بخشی بیشتر ارائه می دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.