به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، مهدی انصاری ظهر امروز در نشست نوروزی اصحاب رسانه با مجموعه دستگاه‌های امنیتی و قضایی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: برای تحقق اهداف توسعه پایدار اول نیازمند امنیت و آرامش هستیم و بدون شک این مسئله در سایه همدلی و وحدت به دست می‌آید.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در دوره کنونی شاهد سه قدرت سیاسی، مادی و رسانه‌ای هستیم، گفت: امروزه در محلی زندگی می‌کنیم که همانند ساختمان شیشه‌ای است و حرکت ما را رصد می‌کنند و همان گونه که رسانه‌ها حرکت مردم و مسئولان را زیر ذره بین دارند مردم نیز اقدامات رسانه‌ها را ارزیابی می‌کنند.

وی با بیان اینکه اگر رسانه‌ها در بیان مطالب و روایت حفاظت و حراست نکنند چه بسا بحران ایجاد می‌شود، گفت: آگاهی‌بخشی به جامعه کار آسانی نیست بنابراین انتظار می‌رود که رسانه‌ها به وظایف خود به خوبی عمل کنند  و در انتشار اخبار اخلاق رسانه‌ای و حرفه‌ای را رعایت کنند.

انصاری با اشاره به فعالیت اصحاب رسانه در ایام نوروز برای اطلاع‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی‌ گفت: در ایام نوروز نیروی انتظامی استان بهترین همسویی را با رسانه‌ها داشت  و از تمامی رسانه‌های استان اعم از مکتوب و مجازی و صدا و سیما تشکر می‌کنیم.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برخی رسانه‌ها در زمان بروز حوادث اقدام به شانتاژ رسانه‌ای می‌کنند، گفت: متاسفانه با چنین بزرگنمایی در بروز حوادث امکان فرار فرد خاطی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها به مسائل امنیتی ورود پیدا نکنند، گفت: تنها راه خروج از بحران ذهنی برای ترویج یک روایت شفاف‌سازی است و از ابهام سازی و دو پهلو حرف زدن خودداری کنند.

انصاری با تاکید بر اینکه رسانه‌ها قبل از انعکاس اخبار خاص و امنیتی باید با مسئولان مربوطه هماهنگی کنند، تصریح کرد: برای تأمین امنیت مردم با هیچ کس تعارف نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618811
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.