به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محمدعلی جاوید ظهر امروز در نشست مشترک فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد و رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج، اظهار داشت: با توجه به اینکه اسکان مسافر در محدوده آبشار مشکلاتی را از نظر اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و مسائل بهداشتی به وجود آورده است ورود و پارک هرگونه خودرو به محدوده آبشار ممنوع می‌شود.

 وی با بیان اینکه اجرای طرح ممنوعیت به سلامت حوزه پیرامونی آبشار کمک می‌کند، افزود: با بهره‌برداری کامل از چهار بوستان شهری، عملا زمینه برای اسکان و اطراق در این بوستان‌ها فراهم شده و مشکل اسکان مسافر در یاسوج مرتفع می‌شود.

شهرداریاسوج با اشاره به اینکه فعالیت وانت‌بارهای دوره‌گرد به معضلی برای این شهر تبدیل شده است، عنوان کرد: ادامه این روند برای شهروندان قابل تحمل نبوده و از مدیران شهری تقاضای ساماندهی و رفع این معضل را دارند.

جاوید بیان کرد: شهرداری آمادگی لازم برای ساماندهی میدان هفت تیر و میدان شهدای نیروی انتظامی شهر یاسوج را داشته و بر این اساس، برای میدان هفت تیر تندیس ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

وی ابراز کرد: تعامل نیروی انتظامی، شورای اسلامی و شهرداری یاسوج به کاهش جرایم و تصادفات رانندگی می‌انجامد و شهرداری یاسوج برای ارتقاء شاخص‌های امنیت و آسایش شهروندان آماده هرگونه همکاری با نیروی انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست گفت: نیروی انتظامی و شهرداری یاسوج بیشترین ارتباط را با شهروندان داشته و در فرهنگ‌سازی جامعه نقش اساسی  دارند.

سردار مهدی انصاری افزود: با همکاری این دو نهاد، بسیاری از معضلات شهری از جمله بزه‌های اجتماعی و هتک حرمت‌ها کاهش یافته و به ارتقاء امنیت در جامعه کمک می‌شود.

وی با تقدیر از احداث پارک چشمه نباتی در یاسوج، عنوان کرد: به طور حتم شهروندان با حضور در پارک از احساس امنیت بیشتری برخوردار می‌شوند.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایجاد مرکز کنترل ترافیک مایه آرامش شهروندان و فراهم شدن زمینه برخورد با هنجارشکنان است.

رییس شورای اسلامی شهر یاسوج هم در این نشست با بیان اینکه نیروی انتظامی مایه آرامش و اقتدار هرشهری است، گفت: کاهش جرایم در یاسوج نشان از حضور مقتدرانه نیروی انتظامی دارد.‌

سید هدایت اکبری با بیان اینکه شورا از هر طرح و برنامه مشترک شهرداری با نیروی انتظامی حمایت و پشتیبانی می‌کند، افزود: هرگونه همکاری با نیروی انتظامی به ارتقاء امنیت در محلات شهری یاسوج می‌انجامد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618663
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.