به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، رضا دهبانی پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه فراخوان ششمین جشنواره ملی شعر زاگرس در آذر ماه سال 95 در سراسر کشور منتشر شد، اظهار داشت: این جشنواره همواره مورد استقبال شاعران در سراسر کشور بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دو هزار اثر از شاعران سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره در یاسوج ارسال شده است، عنوان کرد: از میان مجموع آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره 800 اثر در داوری اولیه انتخاب و به مرحله نهایی راه پیدا کرد.

وی افزود: داوری آثار در دو بخش سپید و کلاسیک به صورت جداگانه توسط داوران انجام شد و  سه داور بومی در مرحله اولیه و سه داور کشوری در مرحله نهایی آثار را داوری و ارزیابی کردند.

دهبانی پور از برگزاری اختتامیه این جشنواره ملی در روزهای 30 و 31 فروردین ماه امسال با حضور شاعران برگزیده سراسر کشور در یاسوج خبر داد و گفت: از اشعار برتر شاعران استان که در بخش غزل و سپید برگزیده شده باشند در این جشنواره تجلیل می‌شوند.

وی تقدیر از شعر برتر با موضوع «زاگرس» و برگزاری کارگاه‌های شعر و نقد آثار  را از جمله برنامه‌های اختتامیه این جشنواره دانست و افزود: در مجموع از 15 نفر برگزیده در این آیین تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618644
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.