به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید محمد برزین زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برقرسانی به سه روستا در این شهرستان با اعتباری بیش از  12 میلیارد ریال در دست اجرا است.

مدیر شرکت توزیع نیروی برق بهمئی با تشریح شرایط سخت برقرسانی به این روستاها، عنوان کرد: روستاهای " ماخره "، " تیمج " و " شاه نشین " روستاهایی هستند که در دولت تدبیر و امید در این شهرستان از نعمت برق برخوردار می‌شوند.

وی تعداد خانوار این روستاها را 30 خانوار با جمعیتی بیش از 350 نفر برشمرد و خاطرنشان کرد: برای برقرسانی به این روستاها بیش از سه کیلومتر شبکه فشار متوسط بکار رفته است.

برزین زاده گفت: 2 روستای " تیمج " و " شاه نشین " با استفاده از نیروگاه‌های یک کیلوواتی خورشیدی برای اولین بار از نعمت برق برخوردار می‌شوند.

وی افزود: با برقرسانی به روستاهای عنوان شده، تمامی روستاهای شهرستان بهمئی از نعمت برق برخوردار بوده و جشن پایان برقرسانی به روستاهای کددار این شهرستان برگزار می‌شود.

مدیر برق شهرستان بهمئی تعداد روستاهای این شهرستان را 172 روستای کددار عنوان کرد و افزود: از این تعداد روستا، 154 روستا دارای سکنه هستند.

وی بیان کرد: شهرستان بهمئی یکی از شهرستان‌های گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود که فاصله آن با یاسوج مرکز استان حدود 300 کیلومتر است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618466
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.