سید موسی خادمی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: این استان در حالی دارای بیشترین درصد کاهش نرخ بیکاری در سال 95 در بین استان‌های مختلف کشور شد که همواره جزء رتبه‌های نخست تا سوم میزان نرخ بیکاری در کشور بوده است.

وی عنوان کرد: اطلاع رسانی به ‌موقع و ارائه گزارش دستاوردهای دولت در بخش‌های مختلف توسط مدیران مانع فرافکنی‌ها و دروغ‌ پردازی‌ها در فضای عمومی جامعه علیه دولت می شود.

خادمی ابراز کرد: بدون شک برخی افراطیون و مخالفان دولت به بهانه‌های گوناگون سعی در تخریب و ناامیدجلوه دادن فضای عمومی جامعه در آستانه انتخابات هستند که مدیران و مجموعه دولت باید بیش‌ازپیش مراقب ترفندهای این عده محدود باشند و اجازه عرض اندام و دروغ پردازی‌ها را به آنان ندهند.

خادمی ادامه داد: برخی‌ها با بی‌انصافی و سیاه نمایی عملکرد دولت یازدهم را به‌ویژه در حوزه اقتصادی با سطح توقعات و ایده آل‌های خود می‌سنجند و حتی به‌گونه‌ای طلبکارانه جریان سازی پروژه تخریب علیه این دولت راه انداخته‌اند.

وی تصریح کرد: برخی‌ها به‌جای این‌گونه تخریب‌ها و انتقادهای غرض ورزانه باید ببینند که کشور در زمان روی کارآمدن این دولت از لحاظ اقتصادی در چه شرایط وحشتناکی قرار داشت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نرخ رشد اقتصادی که در طول سالیان متمادی از پنج درصد تجاوز نکرده بود و در سال‌های اخیر حتی به منفی 6 درصد نیز رسید هم‌اینک در جدیدترین گزارش مرکز آمار دو رقمی شد که در تاریخ جمهوری اسلامی بی سابقه بوده است.

خادمی با بیان اینکه نرخ تورم در کشور نیز تک رقمی شده است گفت: برخی‌ها این کاهش نرخ تورم را با میزان افزایش قیمت کالاها و اجناس می‌سنجد و عملکرد اقتصادی دولت را همواره زیرسئوال می‌برند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 611171
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.