علی اکبر فرهنگی نسب روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از تکمیل فاز اول ساخت بیمارستان شامل اسکلت فلزی این طرح خبر داد و افزود که اعتبار لازم برای تکمیل بیمارستان 32 تختی بهمئی 130 میلیارد ریال برآورد شده است.
فرماندار بهمئی بیان کرد که طرح ادامه ساخت بیمارستان بهمئی با 90 میلیارد ریال در سال جاری به مناقصه خواهد رفت که از این اعتبار 30 میلیارد ریال تخصیص یافته است.
وی تصریح کرد که بیمارستان لیکک با زیربنای چهار هزار مترمربع در زمینی به مساحت 23 هزار مترمربع به عنوان یکی از طرح‌های حیاتی این شهرستان با شتاب بخشی لازم احداث خواهد شد.
فرهنگی نسب بیان کرد که در حوزه «ممبی» و «کفش کنان» 2 خانه پزشک با اعتبار هزینه شده برای هر کدام یک میلیارد و 400 میلیون ریال به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.
فرماندار بهمئی تصریح کرد که پایگاه سلامت شهری بهمئی بااعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 700 میلیون ریال و درمانگاه «کت» بااعتباری بالغ‌بر 6 میلیارد ریال در دست ساخت است.
فرماندار بهمئی بهره‌برداری از دستگاه امحاء زباله و ساختمان دستگاه بااعتبار 2 میلیارد ریال را از اقدام‌های خوب حوزه بهداشت و سلامت در سال گذشته در این شهرستان برشمرد.
وی افزود: اورژانس و نمازخانه شبکه بهداشت شهرستان بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد ریال سال گذشته به بهره‌برداری رسید.
بهمئی در 300 کیلومتری یاسوج یکی از مناطق کمتر توسعه‌یافته کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود.
خبرنگار: مظفر عدالت نسب ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
6162/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.