به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، لهراسب باقری ظهر امروز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مشکلات کارخانه قند یاسوج به دو یا 10 سال اخیر مربوط نمی‌شود بلکه این مشکلات از ابتدای راه‌اندازی این کارخانه وجود داشت.

مالک کارخانه قند یاسوج افزود: این کارخانه به علت مشکلاتی که در رابطه با خانه‌های سازمانی آن و مباحث کارگری وجود دارد، تاکنون به ما تحویل داده نشده است.

 باقری عنوان کرد: کارخانه قند 65 میلیارد تومان بدهی دارد که از این میزان، هفت میلیارد تومان مربوط به دستگاه‌های خدمات‌رسان است.

وی بیان کرد: با وجود اینکه سال گذشته در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید دوره تنفس یک ساله به کارخانه قند داده شد اما این مصوبه اجرایی نشد و شرکت گاز استان به علت مطالبات خود از کارخانه شکایت کرده است.

مالک کارخانه قند یاسوج گفت: شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد شب عید امسال گاز منازل محوطه کارخانه را قطع کرد که چنین اقداماتی به هیچ عنوان زیبنده نیست.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست گفت: کارخانه قند یاسوج حدود یک میلیارد و 835 میلیون تومان به شرکت گاز بدهکار است و این شرکت 42 میلیون تومان نیز بابت گاز منازل سازمانی کارخانه طلبکار است.

رحمان خادم افزود: اقدام قضایی برای وصول مطالبات شرکت گاز از کارخانه قند یاسوج اسفندماه سال گذشته انجام شد زیرا این شرکت تعهد دارد حقوق دولت را بازپس‌گیری کند.

وی بیان کرد: شرکت گاز استان نسبت به همکاری با واحدهای تولیدی تمایل دارد اما با عدم دریافت مطالبات از کارخانه قند، عملکرد ما زیر سؤال می‌رود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605743
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.