شهردار یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه تمامی تلاش‌های صورت گرفته در چهارسال گذشته نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر بوده است، اظهار داشت: تابوی شوراسالاری که در همه این سال ها بر سر این شهر و شهرداری سایه افکنده بود را شکستیم.

به گزارش ایلنا از یاسوج،"محمدعلی جاوید" در نشستی با رسانه‌ها گفت: مهمترین رسالت این دوره شهرداری شکستن تابوی شورا سالاری بوده که در همه این سال‌ها بر سر این شهر و شهرداری سایه افکنده بود.

وی افزود: همه سنت‌های ناصوابی که سال‌ها در شهرداری یاسوج ریشه دوانده بود و به عرف محکم‌تر از قانون تبدیل شده بودند، شکسته شد.

شهردار یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد، نتیجه اصلی از شکستن تابو شوراسالاری را مقتدر شدن شهرداری این شهر دانست و خاطرنشان کرد: نتیجه این نوع تفکر سبب شده تا امروز شهرداری یاسوج به نهادی مقتدر، به روز، غیر بدهکار و تخصصی تبدیل شود که در آن، خدمت، صادقانه و لذت بخش است.

جاوید گفت: در حالیکه شهرداری در بدترین وضعیت ممکن قرار گرفته بود، شاهد بیشترین تحریم ها و کمترین کمک‌ها بوده اما به همه رسالت های از پیش تعیین شده دست یافته است.

شهردار یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی این شهر خواست وعده های آن چنانی به مردم ندهند.

جاوید افزود: نامزدهای انتخاباتی بفکر وعده آسفالت و جدول ندهند و بدنبال ارتقاء شاخص های شهری باشند.

وی گفت: متاسفانه شاهدیم به رغم گذشت 16 سال از تاسیس شوراهای اسلامی هنوز این تفکر نهادینه نشده و عامه جامعه و حتی متخصصان امور نسبت به این موضوع بسیار مهم بی‌توجه هستند و حضور شوراها را صرفا در راستای ساماندهی امور شهرداری‌ها و انتخاب شهردار تصور می کنند.

شهردار یاسوج، میزان کارعمرانی انجام شده را کمتر از مجموع سه دوره فعالیت های عمرانی در طول تاسیس شوراهای اسلامی شهرها ندانست.

جاوید افزود: این درحالیست که نه تنها بدهی جدیدی در شهرداری ایجاد نشده بلکه تقریبا تمامی بدهی‌های معوقه  نیز پرداخت شده است.

وی تکثر کاندیداهای شورای شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد را یک فرصت ارزشمند برای ارایه خدمت به شهروندان این شهر برشمرد.

شهرداریاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور این تعداد داوطلب جهت خدمت در عرصه مدیریت شهری نشان از شور و درک اجتماعی بالا، حس مشارکت و مسئولیت پذیری، دغدغه خدمت به همنوعان و وجود مشکلات زیاد در حوزه مدیریت شهری است.

جاوید افزود:بسیاری ازکمبودهای شهری دربخش زیرسازی وآسفالت معابر، فضاهای سبز، سرویس‌های بهداشتی، مبلمان شهری، روشنایی معابر، ساماندهی پارک‌های محله‌ای و مسائل ترافیکی تا شهریورماه سال جاری تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.