به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: 12فروردین 1358به عنوان روز جمهوری اسلامی و استقرار حکومت دینی و الهی در ایران از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی افزود که پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی جزء نعمت های الهی و بارقه ای از توجه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به کشور و ملت ایران است.
امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: برخی مخالفان در اوایل پیروزی انقلاب در مورد نامگذاری جمهوری اسلامی نام هایی از جمله جمهوری دموکراتیک را مطرح کردند اما امام خمینی (ره) با صراحت و قاطعیت با اینگونه سخنان به مقابله برخاست.
حجت الاسلام موسوی اعظم عنوان کرد که ملت ایران در زمینه وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و در راه دفاع از آن همچون اوایل انقلاب ثابت قدم هستند و رهبر معظم انقلاب نیز به عنوان سکاندار این نظام نایب امام مهدی (عج) است.
وی با تسلیت سالروز شهادت امام هادی (ع)، ابراز داشت: مدیران اجرایی کشور باید بیش از پیش بیانات ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت علی (ع) در مورد نحوه حکومت داری و لزوم خدمت روز افزون به مردم را مطالعه کنند.
امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به 13 فروردین روز طبیعت، گفت که همگان برای حفظ عرصه های طبیعی و زیست محیطی کشور و کهگیلویه و بویراحمد مسئولیت دارند و نباید هیچ فردی در این زمینه بی تفاوت باشد.
حجت الاسلام موسوی اعظم اظهار داشت: برخی ها اعلام می کنند که صیانت از عرصه های طبیعی و زیست محیطی تنها بر عهده اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری است در حالی که اینگونه نخواهد بود.
وی افزود که کهگیلویه و بویراحمد دارای مناظر و مواهب طبیعی چشمگیری است که باید به نحو مطلوب حفظ و از تخریب آن جلوگیری شود تا به دست نسل های آینده برسد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: حسینعلی راشکی
7535/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.