سید امان الله جهانبین روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با اجرای 2 طرح «امداد و نجات» و «ایمنی و سلامت» از گردشگران نوروزی این استان استقبال می کند.
وی افزود که در قالب طرح «امداد و نجات» 13 پایگاه ثابت و سیار به 13 دستگاه آمبولانس، پنج دستگاه خودروی نجات و 15 دستگاه خودروی کمک دار تجهیز شده اند.
جهانبین بیان کرد: 204 امدادگر جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در این 13 پایگاه ثابت و سیار خدمات لازم را به مسافران نوروزی استان ارائه می دهند.
وی عنوان کرد که طرح «ایمنی و سلامت» نیز با هدف سفر ایمن برای گردشگران و مردم کهگیلویه و بویراحمد و کاهش تصادفات رانندگی در این استان از 25 اسفند سال 1395 آغاز شده و تا 15 فروردین سال 1396 ادامه دارد.
جهانبین ابراز داشت: در قالب این طرح 16 پست ایمنی و سلامت در مبادی ورودی و خروجی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد مستقر شده است.
وی گفت که در کنار این پست ها نیز چادرهای دوستدار کودک برای رفع خستگی کودکان، خیمه های نماز و ایستگاه های سلامت دایر شده و به مسافران نوروزی کهگیلویه و بویراحمد خدمات رسانی می کنند.
جهانبین با اشاره به اجرای طرح «داوطلب یار» اظهار داشت: در قالب این طرح 13 پزشک از ساعت هشت صبح تا 14 عصر به گردشگران نوروزی کهگیلویه و بویراحمد خدمات لازم را ارائه می دهند.
وی افزود که تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد نیز با استقرار یک دستگاه بالگرد در مواقع نیاز به یاری مسافران نوروزی این استان می شتابد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.