به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده در دومین روز سال نو در جریان بازدید از پایگاه های امداد جاده ای و انبارهای امدادی جمعیت هلال احمر واقع در محور تبریز – جلفا با اشاره به حادثه خیز بودن محور مرند به خوی و مرند به جلفا بر طراحی و احداث پایگاه امدادی جمعیت هلال احمر در این محورها تاکید کرد.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی هم در بازدید از پست امداد و نجات نوروزی محور تبریز - مرند گفت: حضور نیروهای هلال احمر در جاده ها مایه امنیت و آرامش مسافران است.
محمد صادق پور مهدی از خدمات ارزشمند نجاتگران هلال احمر به مسافران نوروزی و حادثه دیده ها حوادث تجلیل کرد.
در این بازدیدها که مدیرکل بحران استانداری و فرمانده پلیس راه استان و جمعی از مدیران کل مرتبط با سفرهای نوروزی معاون عمرانی استاندار را همراهی می کردند، سعید کنعانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان؛ خدمات و اقدامات جمعیت هلال احمر برای رفاه حال مسافران نوروزی را تشریح کرد و از آمادگی شبانه روزی نیروهای هلال احمر برای امدادرسانی به حادثه دیده ها و ارائه خدمات راهنمایی و سلامت به مسافران نوروزی خبر داد.
جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی امسال با بهره گیری از 850 تن نجاتگر و امدادگر و عضو جوان و داوطلب و پرسنل در بیش از 75 نقطه استان با استفاده از 70 دستگاه خودرو امدادی و یک فروند بالگرد در قالب طرح ملی امداد و نجات و هفدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در خدمت هموطنان است.
خبرنگار: پرویز انصاری** انتشار دهنده:محمد رستگار
3071/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.