به گزارش ایرنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر روز چهارشنبه در این آیین گفت: این طرحها از 25 اسفند آغاز و تا 14 فروردین ادامه دارد.
حسین درویشی افزود: هدف از اجرای طرحهای امدادی، کمک و امداد رسانی به افراد نیازمند حادثه دیده در طول سفر، پیشگیری از سوانح و حوادث، به نمایش گذاشتن توان عملیاتی تیم های بشردوستانه، استفاده از فناوری های نوین، تامین امنیت روانی مسافران، ترویج فرهنگ پیشگیری و معرفی قابلیت های جوانان جمعیت هلال احمر است.
وی اضافه کرد: دراجرای طرحهای ملی امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در استان بوشهر 64پایگاه پیش بینی شده که از این تعداد 31 پایگاه امدادی شامل 16پایگاه جاده ای، 10 پایگاه ساحلی، چهار پایگاه سیار و یک پایگاه هوایی و 33 پست ایمنی و سلامت است.
درویشی گفت: دراجرای طرح امداد و نجات نوروزی در این استان 500 نفر عوامل امدادی و در طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی نیز 500 نفر عضو جوان با فراگیری آموزشهای تخصصی شرکت می کنند.
وی بیان کرد: برپایی خیمه های نماز، پستهای ملی ایمنی و سلامت مسافران، حضور جوانان جمعیت هلال احمر با دوچرخه به همراه کیف کمک های اولیه در محل تجمع مسافران در قالب طرح سحاب، ارائه کمک های امدادی به آنان، اجرای طرح 'به رفت' (بهبود رفتارهای ترافیکی)، برگزاری جشنواره فیلم و عکس بشردوستانه و ایجاد فضای دوستدار کودک در 25 پست ثابت از جمله دیگر برنامه های جمعیت هلال احمر بوشهر در نوروز است.
6047/6043** خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.