محمد حسین زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این واحدهای خدماتی در جاده های اصلی کهگیلویه و بویراحمد شامل یاسوج - بابامیدان، یاسوج - شیراز و یاسوج - اصفهان قرار داشته اند.
وی افزود که این تعداد بازدید در طول پنج روز اخیر و از 25 تا 29 اسفند سال جاری توسط اداره میراث فرهنگی شهرستان بویراحمد انجام شد.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بویراحمد بیان کرد: تذکرهای لازم به صاحبان آن دسته از واحدهای خدماتی بین راهی شهرستان که قوانین، مقررات و ضوابط لازم را رعایت نکرده بودند داده شد.
حسین زاده عنوان کرد که تاکنون در این بازدیدها 21 مورد تذکر به صاحبان واحدهای خدماتی بین راهی شهرستان بویراحمد داده شده که از این تعداد 20 مورد شفاهی و یک مورد نیز کتبی است.
وی ابراز داشت: گشت های مشترک اداره میراث فرهنگی بویراحمد با مرکز بهداشت این شهرستان و تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت و دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد تا 15 فروردین سال 1396 برای خدمات دهی بهینه تر به گردشگران نوروزی به طور جدی ادامه دارد.
حسین زاده گفت که هرگونه تخلف صنفی شامل رعایت نکردن بهداشت، گران فروشی و یا ارزان فروشی در طول این ایام در بویراحمد با جدیت پیگیری شده و پرونده متشکله برای واحدهای متخلف نیز به منظور رسیدگی به مراجع قضایی شهرستان ارسال می شود.
وی اظهار داشت: اداره میراث فرهنگی بویراحمد تا 15 فروردین سال 1396 به طور شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی در زمینه انواع تخلفات صنفی در این شهرستان بوده و پیگیری های لازم برای رسیدگی به آنها را نیز در اسرع وقت انجام خواهد داد.
شهرستان بویراحمد به مرکزیت شهر یاسوج دارای جمعیتی افزون بر 270 هزار نفر است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.