به گزارش ایرنا، غلامرضا تاجگردون روز چهارشنبه در نشست با اعضای هیات های نظارت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت که دامن زدن به این گونه مسائل یکی از آفت‌های جدی فراروی توسعه استان به‌ویژه عرصه حساس انتخابات است.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به آثار سوء فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی قومیت گرایی در انتخابات اشاره کرد و گفت: قومیت گرایی به عبارتی چشم پوشی از انتخاب افراد اصلح است و این رویه ناصحیح عقب ماندگی از توسعه را به دنبال دارد.
وی هماهنگی و تعامل مثبت هیات های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با ستاد اجرایی انتخابات در استان را اصلی ضروری و اجتناب ناپذیر در راستای برگزاری انتخابات باشکوه و قانونمند دانست و گفت: قانون حد و مرزها را مشخص کرده است.
وی با اشاره به برخی تحرکات انتخاباتی و تبلیغات زودهنگام نامزدهای احتمالی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به ویژه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی گفت که بدون شک تمامی این فعالیت‌ها مورد رصد دقیق هیات های نظارت قرار می‌گیرند و در بررسی صلاحیت‌ها دخیل خواهند بود.
تاجگردون تقارن انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را یادآور شد و گفت که باید از مزایای مثبت این 2 انتخابات مهم در کشور برای تعالی و مستحکم کردن پایه‌های اقتدار و امنیتی روز افزون نظام و انقلاب بهره برد.
نام‌نویسی از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند امسال تا 6 فروردین 96 به مدت 7 روز همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد آغاز می‌شود.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به همراه دوازدهمین دوره انتخابات رئیس‌جمهوری در 29 اردیبهشت سال 96 در سراسر کشور برگزار می‌شود.
خبرنگار: حمید جهان** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
3016/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.