به گزارش ایرنا، محمد علی جاوید روز سه شنبه در جمع مدیران حوزه شهری یاسوج اظهار داشت که در گام نخست، این پلاک بر سردر منازل 2 خانواده سه شهیدی دوران دفاع مقدس به نام‌های شهیدان عدالت منش و خرسندیان نصب می‌شود.
وی بیان کرد که با هماهنگی معاونت فرهنگی بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد، خانواده‌های دارای 2 فرزند شهید و یک شهید در گام‌های بعدی قرار دارند.
جاوید افزود: برای نصب پلاک افتخار، کارشناسی 130 خانواده شهدای ساکن در مناطق شهری یاسوج با همکاری بنیاد شهید استان به اتمام رسیده است.
شهردار یاسوج گفت: پلاک افتخار ' برگرفته از شکل پلاک شهدای گرانقدر' در قالب تابلوی فلزی طراحی‌شده که بر روی آن اطلاعاتی از مشخصات شهید، تاریخ، محل شهادت و قسمتی از وصیت‌نامه شهید درج شده است.
جاوید با تأکید بر اینکه نصب پلاک افتخار بر سر در منازل شهدا در راستای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان و نوجوان است اظهار داشت: شهدای دفاع مقدس پیروی از خط ولایت را در وصیت‌نامه‌های خود تذکر داده‌اند و امروز به برکت ایثار، فداکاری، شجاعت و شهادت‌طلبی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی دفاع مقدس خدای متعال را شکر گذار هستیم.
وی تأکید کرد: خون شهیدان اسوه صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا، عزت و اقتدار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آورده است.
22 اسفندماه روز تکریم مادران شهید و خانواده شهدا نام‌گذاری شده است.
شهرستان بویراحمد به مرکزیت شهر یاسوج در دوران هشت سال دفاع مقدس 675 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
تعداد شهدای کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس نیز یکهزار و 880 نفر است.
خبرنگار: فرزانه شریفی ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.