جهانگیری: توسعه شرکت‌های دانش بنیان در اولویت دولت یازدهم است
یاسوج- ایرنا- معاون اول رئیس جمهوری گفت که توسعه شرکتهای دانش بنیان در راستای کمک به تحقق هر چه بهتر اقتصادی مقاومتی در اولویت کاری دولت تدبیر و امید قرار دارد.
به گزارش ایرنا، اسحاق جهانگیری روز شنبه در بازدید از شرکت دانش بنیان طبیعت زنده (سینره) یاسوج، افزود: دولت برای رونق تولید و اشتغال پایدار و تجاری سازی محصولات مخترعان شرکت‌های دانش بنیان، اعتبارات چشمگیری اختصاص داده است.
وی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف تولیدی این کارخانه، افزود: اشتغالزایی در مناطق کمتر توسعه یافته با حمایت این‌گونه شرکت‌های دانش بینان محقق خواهد شد.
مدیرعامل شرکت دانش بنیان طبیعت زنده (سینره) یاسوج نیز گفت که این شرکت با اشتغالزایی یکهزار و 100 نیروی کار در 2 سال اخیر حدود 400 هزار دلار محصول به خارج از کشور صادر کرده است.
محمد قربانی اظهار داشت که در این شرکت دانش بنیان 170 نوع محصول آرایشی و بهداشتی شامل انواع شامپو، کرم و 2 محصول مکمل غذایی تولید می‌شود.
وی افزود: محصولات آرایشی و بهداشتی این شرکت از عصار گیاهان اصلاح شده بابونه، نعناع، آویشن، رازیانه و دیگر گونه‌های بومی تهیه می‌شود.
مدیرعامل شرکت دانش بنیان طبیعت زنده (سینره) یاسوج گفت که تسریع بخشی روند صدور پروانه تولید محصولات بهداشتی و نیز حمایت از تأمین منابع بانکی از جمله مهمترین خواسته‌های صنعتگران و تولید کنندگان از مسئولان اجرایی است.
شرکت دانش بنیان طبیعت زنده (سینره) یاسوج در روستای نره گاه در پنج کیلومتری این شهر در زمینی به مساحت 2.5 هکتار با زیربنای 10 هزار متر مربع فعالیت دارد.
اسحاق جهانگیری به منظور افتتاح و بازدید از چند طرح عمرانی و اقتصادی و همچنین شرکت در نشست شورای اداری به یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.
محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و سورنا ستاری معاون علمی رئیس جمهوری، جهانگیری را در این سفر یک روزه همراهی می‌کنند.
خبرنگار: مظفر عدالت نسب ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
6162/6110 /8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.