به گزارش ایرنا، سرهنگ داریوش مثنوی سه شنبه شب در آیین یادواره شهدای شهرستان بویراحمد در یاسوج با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار داشت: این بانوی بزرگوار مادر تمامی شهدا به ویژه شهیدان گمنام است.
وی افزود که آیین های یادواره شهیدان شهرستان بویراحمد در 2 سال گذشته با حضور پیکر شهدای گمنام متبرک شد و در آیین یادواره امشب نیز این توفیق مهم الهی یکبار دیگر به دست آمد.
فرمانده سپاه بویراحمد بیان کرد: قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد امروز /سه شنبه/ استقبال گسترده ای از پیکر 2 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در یاسوج کردند.
سرهنگ مثنوی عنوان کرد که انتظار می رود مردم کهگیلویه و بویراحمد حضور پرشوری در مراسم تشییع و تدفین پیکر این شهدای گمنام داشته باشند.
تشییع پیکر این 2 شهید گمنام ساعت 9 صبح فردا /چهارشنبه/ از ستاد کنگره شهدا و سرداران کهگیلویه و بویراحمد واقع در میدان امام حسین (ع) یاسوج آغاز و تا میدان هفتم تیر ادامه دارد و سپس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهر به خاک سپرده می شوند.
یادواره شهدای شهرستان بویراحمد به همت سپاه فتح و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با حضور گسترده مسئولان اجرایی، قشرهای مختلف مردم و خانواده شهدای استان در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار شد.
این یادواره در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با رمز «یا فاطمه الزهرا» برگزار و برنامه های متنوعی نیز شامل مداحی و نوحه سرایی در آن اجرا شد.
سید ناصر حسینی پور نویسنده کتاب «پایی که جا ماند» و از رزمندگان و آزادگان دوران هشت سال دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این یادواره به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت.
شهرستان بویراحمد به مرکزیت شهر یاسوج دارای افزون بر 270 هزار نفر جمعیت است.
این شهرستان در دوران هشت سال دفاع مقدس 675 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.