اسماعیل یوسفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای احداث این 10 طرح برقرسانی شهری و روستایی، افزون بر 30 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.
وی گفت: این طرح ها در بخش های کاهش نرخ تلفات انرژی، اصلاح و بهینه سازی، توسعه و احداث شبکه های برقرسانی روستایی و شهری در شهرستان بویراحمد در حال اجراست.
مدیر برق ناحیه بویراحمد زمان آغاز عملیات اجرایی این طرح ها را مربوط به یک ماه قبل ذکر کرد و قول داد که تمامی 10 طرح تا خرداد 96 به پایان برسد.
یوسفی در بخشی دیگری به قطع برق بولوارهای ابوذر و ارم در شهر یاسوج اشاره کرد و هدف از قطعی برق در این مناطق را تامین برق پایدار و کاهش تلفات انرژی برشمرد.
وی گفت: برای اجرای طرح برق بولوارهای منتهی به ارم و ابوذر یاسوج 10میلیارد ریال هزینه می شود.
مدیر برق ناحیه بویراحمد افزود: برق بولوارهای منتهی به ابوذر و ارم در شهر یاسوج باهدف تامین برق پایدار و کاهش تلفات انرژی تا بیستم اسفند جاری قطع و وصل می شود.
یوسفی از مشترکین برق در شهرستان بویراحمد به ویژه شهر یاسوج خواست در زمان قطع برق، همکاری لازم را با این ناحیه داشته و با شماره تلفن 121 تماس بگیرند.
شهرستان بویراحمد بیش از 42درصد جمعیت 700 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد را در خود جای داده است.
حوزه برق شهرستان بویراحمد باداشتن بیشترین مشترک و حجم شبکه های برق در کهگیلویه و بویراحمد دارای حساسیت های خاصی در زمینه انرژی برق است.
طول شبکه های فشار متوسط و ضعیف برق در شهرستان بویراحمد به ترتیب افزون بر 2هزار و 100و یکهزار و 285 کیلومتر است.
تعداد پست های هوایی و زمینی برق در شهرستان بویراحمد 2هزار و 314 و22 پست است.
تعداد مشترکین برق ناحیه بویراحمد افزون بر 73 هزار مشترک ذکر شده است.
خبرنگار: مسعود علیزاده**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
1662 /8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.