به گزارش ایرنا، علی اصحابی سه شنبه شب در حاشیه بهره برداری از یک طرح تولیدی و صنعتی در یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت که افزون بر 16هزار فرصت شغلی از محل پرداخت این میزان تسهیلات در سطح کشور ایجاد شده است.
وی تصریح کرد که این میزان تسهیلات در بخش های مختلف صنعت، صنایع دستی و توسعه گردشگری به ویژه بوم گردی بوده است.
اصحابی بر ادامه روند پرشتاب پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در سال آینده تاکید کرد و گفت که این صندوق با ارزیابی ها و راستی آزمایی های انجام شده دارای کمترین انحراف در زمینه تسهیلات اعطایی به متقاضیان بوده است.
وی تقویت بنیه مالی در اشتغال زایی روستائیان، ایجاد صندوق های محلی به عنوان تامین کنندگان کسب و کار، حمایت از خیرین، برگزاری نمایشگاه های ملی و منطقه ای و ایجاد هر روستا یک محصول را دیگر برنامه های مهم سال 96 صندوق کارآفرینی امید ذکر کرد.
رئیس صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به رویکرد محرومیت زدایی این صندوق گفت که ظرف سه سال گذشته افزون بر یکهزار و 770 طرح اشتغالزایی در بیش از 452 روستای این استان ایجاد شده است.
کهگیویه و بویراحمد با جمعیتی حدود 700 هزار نفر دارای یکهزار و 676 روستای دارای سکنه است.
ارسلان حسن پور تصریح کرد که میزان پرداختی تسهیلات اشتغالزایی به این تعداد طرح روستایی افزون بر 299 میلیارد ریال بوده است.
وی میزان تسهیلات پرداختی از طریق این صندوق برای این طرح تولیدی(خط تولید محصولات شیمی خودرو) در شهرک صنعتی یاسوج 3 را افزون بر یک میلیارد ریال ذکر کرد.
حسن پور زیربنای این طرح تولیدی و صنعتی در استان کهگیلویه وبویراحمد را افزون بر 9هزار مترمربع و تعداد اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم آن را حدود40 نفر ذکر کرد.
خبرنگار: حمید جهان** انتشار دهنده: حسینعلی راشکی
3016/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.