سفر استانی رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد روزهای 24 و 25 مرداد سال جاری بوده است.
به گزارش ایرنا، سید موسی خادمی یکشنبه شب در نشست پیگیری مصوبات سفر هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: اعتبارات طرح های عمرانی مصوب سفر رئیس جمهوری به این استان با پیگیری های لازم مدیران اجرایی استان به طور کامل و در اسرع وقت جذب شوند.
وی گفت: چنانچه این اعتبارات تا پایان سال جاری به طور کامل جذب و هزینه نشوند روند اجرای طرح های عمرانی مصوب سفر رئیس جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد دچار مشکل و رکود خواهند شد.
خادمی افزود: دستگاه های مختلف اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای اجرا و افتتاح طرح های عمرانی مصوب سفر رئیس جمهوری به استان زمان بندی داشته و اقدام به اعلام آن نیز کنند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: اعتبارات عمرانی مصوب سفر رئیس جمهوری به این استان 9 هزار و 660 میلیون ریال در قالب 56 طرح بوده است.
حسن نوروزی اظهار داشت: پنج هزار و 890 میلیون ریال از این میزان اعتبار مربوط به سال 1395 و مابقی نیز مربوط به سال آینده است.
وی افزود: چهار هزار و 820 میلیون ریال از مجموع این پنج هزار و 890 میلیون ریال تاکنون ابلاغ و یکهزار و 490 میلیون ریال نیز جذب شده است.
نوروزی بیان کرد: تمامی اعتبارات عمرانی مصوب سفر رئیس جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد تا پایان سال جاری و اوایل سال آینده به طور کامل تخصیص و جذب می شود.
روند اجرای 56 طرح عمرانی مصوب سفر رئیس جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد مربوط به 10 دستگاه اجرایی شامل سازمان جهاد کشاورزی، شرکت آب و فاضلاب شهری، شرکت آب منطقه ای، دانشگاه یاسوج، اداره کل حفاظت محیط زیست، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل ورزش و جوانان بررسی شد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: حسینعلی راشکی
7535/8005

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.