فرید محبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بابیان اینکه تعداد پرشماری از خانوارهای مددجو در این استان در انتظار دریافت وام اشتغالزایی هستند، تصریح کرد که جذب این اعتبار فرصتی است برای ایجاد اشتغال خرد و کوچک گامی در جهت رفع فقر و کاهش بیکاری است.
یکهزار و 428 طرح اشتغالزایی در سال جاری با صرف 191 میلیارد و 425 میلیون ریال با سه هزار و 570 فرصت شغلی در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شده است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد همچنین در دیدار با مدیر امور شعب بانک ملت این استان، توانمندسازی مددجویان تحت حمایت را رویکرد اصلی این نهاد دانست و افزود: کمیته امداد با ایجاد اشتغال خرد بستر توانمندی صدها خانوار نیازمند را فراهم کرده است.
محبی اعتبار ابلاغی بانک مرکزی به بانک ملت استان برای ایجاد اشتغال مددجویان را 16 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: از این مبلغ تنها 50 پرونده وام توسط بانک تعیین شعبه شده و به 22 نفر وام پرداخت شده است.
وی بر همکاری بیشتر بانک ملت در خصوص پرداخت تسهیلات به مددجویان و پرونده‌های ارسالی این نهاد به بانک تأکید کرد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اعتبار بانک ملت از محل سفر ریاست جمهوری به استان را 10 میلیارد و 500 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: شتاب بخشی پرداخت این تسهیلات نیازمند تدبیر مدیریت بانک ملت است.
مدیر امور شعب بانک ملت کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: بانک ملت 6 شعبه در استان دارد و انجام مراحل پرداخت نزدیک به 700 پرونده وام با توجه به تعداد نیروی انسانی کم این بانک کار دشواری است.
محمدعلی نمازی بابیان اینکه گره‌گشایی از کار مردم اولویت این بانک است، افزود: پرداخت وام مددجویان کمیته امداد در اولویت برنامه‌های بانک است.
بیش از 90هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد از حمایت بهزیستی برخوردارند.
خبرنگار: مظفر عدالت نسب** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
6162/6110

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.