محمدرضا یزدان شناس عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بازیکنان با صلاحدید کادر فنی برای حضور قدرتمندانه تیم نفت و گاز گچساران در لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور به بازیکنان قبلی اضافه شدند.
وی تصریح کرد: تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران که اکنون در تعطیلات نیم فصل به سر می برد، با انجام دیدارهای تدارکاتی و تمرینات منظم خود را آماده نیم فصل دوم می کند.
یزدان شناس ابراز داشت: فوتبالیست های نوجوان گچسارانی عصر امروز در یک دیدار دوستانه از ساعت 14 در استادیوم شهید رجایی لیکک به مصاف تیم پرستو بهمئی رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.
وی گفت: در این دیدار با درخواست تیم نفت، تیم پرستو از چند بازیکن بزرگسال و امید خود نیز استفاده کرد.
یزدان شناس بیان کرد: تک گل نفتی ها در این بازی را دانیال خالویی در دقیقه 20 و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و گل تیم پرستو نیز در ثانیه های آخر این رقابت وارد دروازه نماینده گچساران شد.
وی ادامه داد: نوجوانان نفت و گاز پنجشنبه هفته آینده نیز دیدار دوستانه دیگری مقابل دهیاری چهاربیشه برگزار خواهند کرد و بعد از این دیدار دوستانه خود را آماده دیدار حساس مقابل برق نوین شیراز خواهند کرد.
دیدار تیم های برق جدید شیراز و نفت و گاز گچساران در گروه سوم رقابت لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور روز 30 دی جاری در ورزشگاه شهدا ارتش شیراز برگزار می شود.
این تیم تاکنون 6 امتیاز در لیگ برتر فوتبال نوجوانان کسب کرده است.
نفت و گاز گچساران در فصل 95-96 رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور در گروه سوم با تیم‌های صنعت نفت آبادان، فولاد خوزستان، برق جدید شیراز، شاهین شهرداری بوشهر، نفت اهواز و امید گناوه هم گروه است.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد 20 تیم در لیگ‌های کشوری دارد.
خبرنگار: فرزانه شریفی**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
8143 /8005

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.