سردار حمید خرمدل  روز دوشنبه در آیین توزیع چهار هزار بسته کمک های معیشتی در گچساران افزود: با آغاز موج دوم همدلی، همچنین توزیع ۲۵ هزار بسته غذایی و ملزومات خانوارهای نیازمند تا پایان هفته جاری انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: بیش از چهار هزار بسته کمک معیشتی با همکاری شرکت نفت خریداری و بین نیازمندان گچساران توزیع خواهد شد.

خرمدل ارزش هر بسته کمک معیشتی را سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعلام کرد و گفت: هشت هزار خانوار آسیب دیده  در زمینه کرونا در گچساران شناسایی شده که در روزهای آینده بین هفت هزارو 500 خانوار اقشار آسیب پذیر این شهرستان بسته معیشتی توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: ۱۱۴ هزار خانوار آسیب دیده در زمینه  کرونا در این استان شناسایی شده که تا پایان ماه رمضان بسته های  کمک معیشتی بین آنها توزیع خواهد شد.

وی افزود: رزمایش همدلی با حضور همه اقشار مردم، صاحبان صنایع، ادارات دولتی، خیران، بسیج، و سایر نهادها با تبعیت از بیانات رهبر معظم انقلاب به نحو شایسته ای در استان کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری شد.

 خرمدل اظهار داشت: کرونا تاثیرگذاری ارزش های دینی و معنوی را به همگان اثبات کرد و لازم است این دستاوردها را به نسل های آینده منتقل کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: سپاه گچساران به دنبال شیوع ویروس کرونا و با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر بیش از پنج هزار بسته حمایتی در این شهرستان توزیع کرد.

سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب افزود: در راستای مبارزه با ویروس کرونا و کمک به رفع نیازهای مردم، اقدامات موثری برای تهیه ماسک ، مواد ضدعفونی و تامین بسته‌های غذایی صورت گرفته است.

نورایی نسب اظهار داشت: ۷۰ گروه جهادی به منظور ضد عفونی وگند زدایی مکان‌های عمومی برای مقابله با بیماری کرونا در این شهرستان فعالیت کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.