علی خان پایه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد افراد با تلاش کادر مراکز بهداشتی و درمانی، خانه‌های بهداشت روستایی و پایگاه‌های مراقبت سلامت این شهرستان در قالب طرح بسیج ملی غربالگری ویروس کرونا ارزیابی شدند.

وی بیان کرد: تاکنون ۹۲۵ تست کرونا برای بیماران مشکوک در گچساران  انجام شده است.

 خان پایه تصریح کرد: این تعداد تست برای نزدیکان افرادی که دارای ویروس کرونای مثبت بوده اند،بیماران با علائم مشکوک در گچساران و افرادی که از شهرهای آلوده وارد شهرستان شده اند، گرفته شده است.

وی بدون اشاره به آمار گفت: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان بعد از طرح فاصله گذاری اجتماعی ۲ برابر شده است.

وی تصریح کرد: مردم هشدارهای مسئولان و کادر درمانی در خصوص ویروس کرونا را جدی بگیرند و به دستورالعمل‌های ابلاغی در این زمینه عمل کنند.

خان پایه اظهار داشت: برخی از واحدهای صنفی که از بدو شروع بحران بیماری کرونا بدلیل شرایط محیطی و تجمع جمعیت در آن واحدها  فعالیت‌های پرخطر اعلام و تعطیل شده‌اند تا اعلام عادی شدن شرایط از طرف وزارت بهداشت تعطیل اعلام شده است.

وی ادامه داد: براساس اعلام وزارت بهداشت اصناف پرخطر شامل آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، رستوران‌ها، تالار پذیرایی و سالن مراسم، گیم نت، قهوه خانه‌ها،مراکز بازی، تفریحی، اماکن اقامتی، هتل‌ها، استخر،  باشگاه‌های بدنسازی و ورزشی است.

شهرستان گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحد قرار دارد و دارای بیش از ۶۵ بیمار مبتلا به ویروس کرونا است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.