اکبر آیین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: موضوع این فیلم های کوتاه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و قطع زنجیره انتقال آن بوده است.

وی افزود: واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد اقدام به تولید و انتشار این فیلم های کوتاه کرده است.

مسؤول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بمنظور تولید این فیلم های کوتاه از خلاقیت هنرمندان هنرهای تصویری استان برای تحقق هر چه بهتر شعار «در خانه بمانیم تا زنجیره کرونا قطع شود» استفاده شده است.

آیین عنوان کرد: این فیلم های کوتاه در قالب مستند، موشن گرافی، انیمیشن و کلیپ تولید و از طریق رسانه های کهگیلویه و بویراحمد و فضای مجازی منتشر شده اند.

وی ابراز داشت: مهمترین فیلم های کوتاه تولیدی شامل پنج موشن گرافی با موضوع پیام های بهداشتی کرونا از سوی مهدی نجفی نژاد، ۲ موشن گرافی از سوی حمید شیرمردی، ۲ استاپ موشن از سوی رضا پور زارعی، انیمیشن «یک اتفاق ساده» با موضوع پیام های بهداشتی کرونا به کارگردانی نفیسه خوانساری، کلیپ «انقلاب از آغاز تاکنون» به کارگردانی رضا دانش پژوه و کلیپ «از جنگ تا کرونا» با موضوع فداکاری های کادر درمانی کهگیلویه و بویراحمد به کارگردانی سعید کریمی است.

آیین گفت: مستندهای «خواهش» و «اشک های یک پدر» به کارگردانی سید جواد هادی اصل، مستند «پاکبان ضد ویروس نیست» با موضوع تلاش های پاکبانان در شرایط کرونایی به کارگردانی سعید کریمی و فیلم کوتاه داستانی «به یاد آنها» با موضوع شهدای سلامت به کارگردانی زهرا یزدانی از دیگر فیلم های کوتاه است که با مشارکت حوزه هنری و دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تولید و منتشر شده اند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.