هادی زارع پور روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اسامی این دانش آموزان که بیشتر در مناطق روستایی سکونت کهگیلویه وبویراحمد سکونت دارند به صورت لیستی به وزارت آموزش و پرورش ارسال شده است.

وی بیان کرد: ۸۱۶ روستای این استان به اینترنت دسترسی ندارند.

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:معلمان به صورت حضوری به این روستاهای استان اعزام و در دوره های آموزشی چند ساعته کلاس های درس را راهبری می کنند.

زارع پور اظهار داشت: در زمان حاضر۷۴ درصد کلاس های درس استان در شبکه شاد تشکیل و ۳۵ درصد دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدی عضو این شبکه هستند.

وی ابراز داشت: هم اکنون ۹۵ درصد از ۲هزار و ۴۰۰ مدیر مدارس کهگیلویه و بویراحمد عضو شبکه شاد هستند.

زارع پوربا اشاره به اینکه مدارس استان از روز چهارم اسفند تعطیل اعلام شده است گفت: افزون بر ظرفیت شبکه های چهار و آموزش سیما برای ارائه آموزش گروه هایی در فضای مجازی از سوی معلمان ایجاد شد تا تعطیلی مدارس جبران شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این استان ۱۶۸هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.

به دنبال شیوع ویروس کرونا و تعطیلی طولانی مدت مدارس رییس جمهوری، وزیر آموزش پرورش را موظف کرد تا امکان دسترسی عادلانه همه دانش آموزان سراسر کشور به آموزش را در شرایط تعطیلی واحدهای آموزشی فراهم کند، به طوری که هیچ دانش‌آموزی از آموزش محروم نماند.

بر این اساس و برای جبران اثرات ناشی از تعطیلی واحدهای آموزشی، شبکه آموزش دانش آموزان با نام اختصاری "شاد" طراحی شد تا یک شبکه اختصاصی، امن، تعاملی و منحصر به فعالیت‌های آموزشی و مبتنی بر ظرفیت‌های داخلی باشد.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته( آذر و دی ماه ۹۸ ) از کشور چین آغاز شد و در اوایل اسفندماه این ویروس به کشور ایران رسید.

تاکنون ۹۶ هزار و ۴۴۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده ۶۱۵۶نفر نیز بر اثر این بیماری جان خودرا از دست داده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.