به گزارش ایرنا، محمداسد مسجدی روز چهارشنبه در نشست مجمع انتخابات هیأت پزشکی، ورزشی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج خواستار تلاش و همت هر چه بیشتر مسؤولان هیأت پزشکی، ورزشی این استان برای رونق و رشد بیمه ورزشکاران استان شد.

وی بر تعامل روزافزون هیأت پزشکی، ورزشی کهگیلویه و بویراحمد با اداره کل ورزش و جوانان این استان تأکید کرد.

مسجدی اظهار داشت: طیبه حق ستان نایب رییس هیأت پزشکی، ورزشی کهگیلویه و بویراحمد عضو یکی از کمیته های فدراسیون شده است.

وی افزود: بازرسی از مکان ها و باشگاه های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد به منظور جلوگیری از انتشار بیماری کرونا و قطع زنجیره انتقال آن ضروری است.

دبیر فدراسیون پزشکی، ورزشی بیان کرد: نباید از باشگاه های ورزشی بدون پروانه و مجوز قانونی کهگیلویه و بویراحمد بازرسی شود.

مسجدی عنوان کرد: تلاش ها و خدمات مسؤولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد و هیأت پزشکی، ورزشی این استان برای تهیه و توزیع ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده بین ورزشکاران استان به منظور جلوگیری از گسترش بیماری کرونا قابل تقدیر است.

وی ابراز داشت: قانون مداری سید محمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد سبب رشد و ارتقای ورزش این استان در کشور شده است. 

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز خواستار استفاده بهینه از تمامی ظرفیت ها برای ارتقای هیأت پزشکی، ورزشی این استان و تجهیز کلینیک فیزیوتراپی استان شد.

سید محمدتقی علوی گفت: مسؤولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد آماده حمایت همه جانبه مادی و معنوی از هیأت پزشکی، ورزشی این استان هستند.

وی اظهار داشت: توجه به اصل آموزش و ارائه خدمات درمانی مطلوب به ورزشکاران مصدوم کهگیلویه و بویراحمد از سوی مسؤولان هیأت پزشکی، ورزشی این استان ضروری است.

علوی بر تعامل و ارتباط بیش از پیش مسؤولان هیأت پزشکی، ورزشی کهگیلویه و بویراحمد با فدراسیون تأکید کرد.

وی افزود: مسؤولان هیأت پزشکی، ورزشی کهگیلویه و بویراحمد برنامه ریزی لازم برای افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته این استان را انجام داده و نظارت بیشتری نیز بر عملکرد و نحوه فعالیت مدارس فوتبال و باشگاه های ورزشی استان داشته باشند.

مهمترین عملکرد چهار ساله تنها کاندیدای تصدی پست ریاست هیأت پزشکی، ورزشی کهگیلویه و بویراحمد که در این مجمع مطرح شد شامل راه اندازی کلینیک فیزیوتراپی، رشد سرانه بیمه ورزشکاران در سال های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸، کسب رتبه برتر هیأت در سال ۱۳۹۶، کسب رتبه سوم هیأت در ارزیابی عملکرد هیأت های کشور، درمان ورزشکاران مصدوم در مرکز فیزیوتراپی هیأت، توجه به اصل آموزش و برگزاری دوره های آموزشی تغذیه و روان شناسی بوده است.

طیبه حق ستان و اسحاق غلامپور ۲ کاندیدای تصدی پست هیأت پزشکی، ورزشی کهگیلویه و بویراحمد در این مجمع بودند که حق ستان انصراف داد.

اسحاق غلامپور از مجموع ۱۶ رأی مأخوذه با کسب کل آرا به مدت چهار سال به عنوان رییس هیأت پزشکی، ورزشی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و معرفی شد.

اسحاق غلامپور از سال ۱۳۷۴ رییس هیأت پزشکی، ورزشی کهگیلویه و بویراحمد است.

تعداد ورزشکاران ساماندهی شده مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف افزون بر ۵۰ هزار نفر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.