سید محمدتقی علوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برخی از این نقش های اثرگذار شامل رعایت هر چه بیشتر اصول و موازین بهداشتی، حضور نیافتن در مکان های شلوغ و پرتردد و ترغیب قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد به ماندن در خانه است.

وی خواستار تداوم تعطیلی تمامی مکان ها و باشگاه های ورزشی دولتی و خصوصی کهگیلویه و بویراحمد تا زمان رفع کامل بیماری کرونا شد.

علوی افزود: مجمع انتخابات ۱۲ هیأت ورزشی کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۹۹ و با حضور رؤسا یا نایب رییسان تعدادی از فدراسیون ها برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این هیأت های ورزشی شامل دوچرخه سواری، پزشکی ورزشی، تیراندازی با کمان، تیراندازی، گلف، شمشیربازی، جودو، هندبال، انجمن های ورزشی، کونگفو، روستایی عشایری و بوکس است.

علوی عنوان کرد: یکی از برنامه های مهم مسؤولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۹۹ سروسامان دادن به هیأت های ورزشی بدون رییس این استان است.

وی ابراز داشت: مجمع انتخابات ۹ هیأت ورزشی کهگیلویه و بویراحمد نیز در سال ۱۳۹۸ و با شرکت رؤسا یا نایب رییسان برخی فدراسیون ها برگزار شد.

تعداد ورزشکاران ساماندهی شده مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف افزون بر ۵۰ هزار نفر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.