براتعلی صالحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۵۰ حلقه لاستیک قاچاق  خودرو، توسط پلیس آگاهی استان کشف و پرونده مربوط به آن به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی افزود:  تخلف متهم این پرونده پس از بررسی مدارک و نبود هر گونه اسناد گمرکی، آشکار شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: متهم مذکور به شعبه چهارم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی یاسوج ارجاع شد.

صالحی ابراز داشت: این قاچاقچی لاستیک خودرو همچنین چهار دستگاه ال ای دی همراه خود داشت و ارزش کالاهای مکشوفه طبق استعلام انجام شده از اداره گمرک استان سه میلیارد و ۳۷۳ میلیون ریال اعلام شده است.

 شعبه چهارم ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان با توجه به اقرار متهم و محرز بودن قاچاق متخلف، علاوه بر ضبط کالاها به پرداخت جریمه سه میلیاردو ۳۷۳ میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

۲۰ فروردین امسال همچنین قاچاقچی لوازم الکتریکی در این استان به ضبط کالا و پرداخت ۳۵ میلیارد و ۶۲۸ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و ۲۶ فروردین نیز قاچاقچی پارچه در شعبه پنجم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان، به پرداخت ۱۷ میلیارد و ۹۱۲ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

۳۱ فروردین امسال نیز قاچاقچی لوازم رایانه در شعبه سوم ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان، به پرداخت یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

کهگیلویه و بویراحمد در مسیر قاچاق کالا از بنادر جنوبی به استان های مرکزی و تهران قرار دارد.

این استان با ۷۲۳ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی ایران واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.