اکبر آیین روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جشنواره به صورت مجازی، به همت واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی استان برگزار شد.

وی افزود: موضوع های این جشنواره شامل «در خانه می مانیم»، «کرونا و ایثار اجتماعی»، «کرونا و حقوق مردم»، «کرونا و همبستگی ملی»، «کرونا و اخلاق اجتماعی» و «کرونا و خانواده» بود.

مسؤول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: چهار بخش اصلی این جشنواره شامل مستند، داستانی، انیمیشن و موشن گرافی بوده است.

آیین عنوان کرد: ۱۸ اثر در این چهار بخش اصلی از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره واقع در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد ارسال شد.

وی ابراز داشت: پس از بررسی این آثار از سوی کارشناسان ۱۰ مورد در هر چهار بخش اصلی مستند، داستانی، انیمیشن و موشن گرافی برگزیده و معرفی شدند.

آیین گفت: آثار برتر این جشنواره شامل ۲ اثر استاپ موشن به نام های «چرت و پرت» و «کرونا» به کارگردانی رضا پور زارعی از تهران، انیمیشن «یک اتفاق ساده» اثر نفیسه خوانساری از فارس، فیلم کوتاه «به یاد آنها» به کارگردانی زهرا یزدانی از مشهد، فیلم های کوتاه «خواهش» و «اشک های یک پدر» به کارگردانی سید جواد هادی اصل از کهگیلویه و بویراحمد، فیلم کوتاه «پاکبان ضد ویروس نیست» و کلیپ «کرونا» اثر سعید کریمی از کهگیلویه و بویراحمد، کلیپ «انقلاب از ابتدا تاکنون» اثر رضا دانش پژوه از کهگیلویه و بویراحمد و موشن گرافی «کرونا» اثر حمید شیرمردی از کهگیلویه و بویراحمد است.

وی اظهار داشت: واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با صاحبان آثار برگزیده این جشنواره قرارداد تولید منعقد کرده و هزینه ساخت نیز به حساب آنان واریز شده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.