به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباس محمدحسنی شنبه شب در دیدار با خانواده شهید جواد محمدی منفرد اظهار کرد: مطمئن هستیم شهدا بهترین جایگاه را در نزد خداوند متعال دارند و آنچه ما امروز داریم مرهون ایثارگری و بزرگواری خانواده شهدا است.
وی افزود: خدا، اهل بیت(ع)، مقام معظم رهبری و هم جوانان متدین و غیرتمند فراوانی هستند که نمی گذارند نام، یاد، خاطره و هدف شهدا فراموش شود و ما هم وظیفه داریم یاد شهدا را زنده نگه داریم.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست. بعد از حادثه عاشورا نیز اگر حضرت زینب(س) نبود فرهنگ کربلا تحریف می شد.
ما خود را امانتدار شهدا می دانیم و وظیفه داریم راه آنها را با قدرت و قوت به پیش ببریم.
وی با بیان اینکه سعادت است که نسل انسان هزینه راه دین شود، افزود: خیلی ها تلاش می کنند شهدا فراموش شوند. جهاد و مبارزه ما امروز این است که آرمانهای شهدا را دنبال کنیم.
پدر شهید محمدی منفرد نیز گفت: فرزندم می گفت توقعی ندارم و معتقدم کاری نکرده ام، من به انقلاب بدهکارم. من نیز به عنوان پدر شهید از کسانی که به کشور خیانت می کنند، نمی گذرم.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین با خانواده شهید سیدمهدی جودی ثانی، دیگر شهید مدافع حرم دیدار و گفت و گو کرد.
شهید مهدی (جواد) محمدی منفرد در سال 1394 و شهید سیدمهدی جودی ثانی نیز تیرماه پارسال در راه دفاع از حرم اهل بیت(س) به شهادت رسیدند.
7507/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.