به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید رضا افتخاری ظهر یکشنبه در جلسه هم اندیشی نیمه شعبان که با حضور فعالان فرهنگی یاسوج برگزار شد، افزود: به کار گیری شیوه‌های نوین و ابتکارات با استفاده از بستر مجازی می‌توانند در این وضعیت برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های نیمه شعبان کمک کند.

افتخاری با اشاره به برگزاری طرح بهار در بهار، عنوان کرد: جشن‌های خانگی، نصب پرچم یا مهدی (عج) بر سر درب منزل، برگزاری مسابقه نقاشی در رده‌های سنی مختلف، مقالات و دل نوشته‌های مهدوی از جمله برنامه‌های مورد نظر طرح است. همچنین تولید محتوا و پوستر و پاسخگویی به شبهات از طریق روحانیون مستقر را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا و محدودیت‌ها و محرومیت‌ها باعث رفع تکلیف و سلب مسئولیت در عرصه فرهنگی نمی‌شود، اظهار کرد: باید ضمن احترام به تدابیر اتخاذ شده توسط ستاد مقابله با کرونا، با به کارگیری شیوه‌های نوین و ابتکاراتی که تعارضی با ممنوعیت‌ها ندارد، نسبت به فضاسازی فرهنگی و برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های نیمه شعبان اقدام کرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان نقش فضای مجازی در ترویج مباحث دینی و مذهبی را به عنوان یک ظرفیت عنوان کرد و گفت: بخش زیادی از مخاطبین ما در بستر مجازی حضور دارند و باید از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.