به گزارش روابط عمومی اداره کل ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد، محمدعلی پیرسبزی اظهار داشت: این جشنواره با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری ،بسیج رسانه سپاه فتح و دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یادآور شد: این جشنواره در چهار بخش تیتر و خبر،مقاله و گزارش،کلیپ خبری و عکس خبری برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هر یک از اصحاب رسانه مجاز به ارسال 2 اثر منتشر شده در بازه زمانی اسفند 1398 تا 25 فروردین ماه 1399 می باشد.

پیرسبزی تصریح کرد: بدون تردید جامعه فرهنگ و هنر و بویژه اصحاب رسانه در راه پیشگیری و مبارزه با کرونا مجاهدانه تلاش کردند.

وی با بیان اینکه شایسته بود به پاس این تلاش و مجاهدت اصحاب رسانه ، جشنواره ای برای تکریم و تجلیل از فعالیت آنها در دوره ویروس کرونا برگزار کنیم، افزود: نقش اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه این استان در کنترل، آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی جامعه و اطلاعرسانی جامع تعیین کننده بوده است.

وی در ادامه با اشاره به موضوعات این جشنواره افزود: کرونا و امید بخشی به جامعه،کرونا و آگاهی بخشی به جامعه،فرهنگ سازی بهداشت عمومی، فرهنگ سازی شعار"درخانه بمانیم" ایثار و جانشفانی کادر بهداشتی و درمانی استان، اقدامات  گروه های جهادی و دستگاه های مختلف استان، پاسخ به شایعات و همچنین مطالبه گری از مسئولان، محورهای اصلی موضوعات جشنواره می باشند.

پیرسبزی همچنین نحوه ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره  را از طریق پیام رسان های سروش و واتس آپ  به شماره 09173448021 مدیر روابط عمومی اداره کل اعلام و گفت: مهلت ارسال آثار 25 فروردین ماه می‌باشد.

وی یادآور شد: جزئیات برگزاری این جشنواره  در فراخوان و پوستر و  از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.