براتعلی صالحی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به بازرسی های انجام گرفته از بازارهای کهگیلویه و بویراحمد در روز شنبه نهم فروردین این تعداد  واحد صنفی غیر ضروری در استان پلمپ شدند.

وی بدون اشاره به مدت زمان پلمپ این واحدهای صنفی از بازرسی شبانه روزی و پلمپ طولانی مدت اصناف متخلف مصوبه تعطیلی ستاد کرونا در کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.
وی بیان کرد: با توجه به ابلاغ دستورالعمل تعطیلی اصناف غیر ضروری تا روز پانزدهم فروردین ماه برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در استان فقط اصناف ضروری با رعایت موازین بهداشتی اجازه فعالیت دارند.

برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تنها اصناف ضروری چون نانوایی ها، سوپرمارکت ها، قصاب ها،مرغ فروشی ها در کهگیلویه و بویراحمد اجازه فعالیت دارند.
صالحی افزود :برای جلوگیری از  تجمع مردم در سطح بازار و مکان های شلوغ گشت های مشترک با حضور نماینده استانداری ،قاضی و بازرسان تعزیرات حکومتی،بازرسان مرکز بهداشت ،بازرسان سازمان صمت،بازرسان اتاق اصناف،و پلیس امنیت نیروی انتظامی در حال انجام است تا از فعالیت صنوف و فروشگاههای غیر ضروری جلوگیری شود.

وی همچنین از رسیدگی  به بیش از هشت هزار پرونده متخلفان اقتصادی در تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۹۸ رسیدگی شده است،
صالحی افزود:در این مدت ۶ هزار و ۹۶۲فقره پرونده در حوزه کالا و خدمات، ۷۳۹ پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و ۹۳۳ پرونده در حوزه بهداشت دارو و درمان رسیدگی شده است.

وی گفت: بیشترین تخلفات در بخش صنفی کهگیلویه و بویراحمد مربوط به عدم درج قیمت ،گرانفروشی و عدم ارائه فاکتور خرید از سوی واحدهای صنفی است.

وی اظهار داشت:جریمه متخلفان تا پایان سال گذشته بیش از ۳۵۲ میلیارد و ۴۱ میلیون ریال بوده است.

تاکنون ۱۲۵ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.