هوشنگ محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید و عید نوروز به مردم شریف استان عملکرد این دستگاه را در سال ۹۸ تشریح کرد.

محمدی اظهار کرد: در سال گذشته تعداد ۷۷۳۲ فقره پرونده در حوزه کالا و خدمات، تعداد ۵۲۴ پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و تعداد ۳۰۲ پرونده مربوط به بهداشت، دارو و درمان رسیدگی شده است.

وی گفت: بیشترین تخلف در بخش صنفی استان مربوط به درج نشدن قیمت، گران فروشی، ندادن فاکتور و کم فروشی بوده است.

محمدی بیان کرد: بیشترین تخلف در حوزه قاچاق کالا و ارز مربوط به ماینر و سوخت و دخانیات بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین یادآور شد: تا پایان اسفند سال گذشته میزان محکومیت مالی متخلفان بالغ بر ۷۶۸ میلیارد و ۹۵۶ میلیون ریال بوده است.

محمدی خاطر نشان کرد: در نوروز امسال نیز حضور مأموران تعزیرات حکومتی بیشتر شد و در این ایام همه روزه اداره کل دایر بوده و به گزارش‌ها رسیدگی کرده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: طبق روال هرسال ظرفیت گشت‌های نوروزی را افزایش داده‌ایم و به صورت کامل پای کار هستیم و گشت‌های ما به فراخور نیاز بازار قابل افزایش خواهد بود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه طرح ملی مقابله با کرونا با طرح نوروزی مقارن شده اولویت‌های سازمان تعزیرات در رسیدگی به تخلف تغییر کرده و با هر گونه سو استفاده‌های احتمالی به بهانه بیماری کرونا نیز برخورد جدی می‌شود.

محمدی به گران فروشان و احتکار کنندگان اقلام بهداشتی و درمانی در پی شیوع ویروس کرونا هشدار داد و گفت: بدون چشم پوشی و برابر قانون در اسرع وقت با متخلفان برخورد می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.