به گزارش خبرنگار مهر، حسین کلانتری عصر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: هیچ مسافری حتی برای یک روز امکان اقامت در استان را ندارد.

وی با بیان اینکه قطعاً مردم میهمان نواز استان بعد از شکست کرونا میزبان مسافران و گردشگران خواهند بود، گفت: شهرداری‌های ۱۸ گانه استان مراکز عمومی را تعطیل و مجموعه پلیس راهور، هلال احمر، سپاه پاسدارن، بسیج و دانشگاه علوم پزشکی نیز غربالگری را در محورهای ورودی استان انجام می‌دهند.

استاندار افزود: فروشگاه‌های زنجیره‌ای و پاساژها در استان نیز به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعطیل شدند.

کلانتری اظهار داشت: تنها صنوفی که مایحتاج ضروری مردم را تأمین می‌کنند که شامل قصابان، خوارو بار فروشان، میوه و تره بار و خبازان می‌شوند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

وی تاکید کرد: در نانواییها نیز که مردم روزانه مراجعه می‌کنند باید کسانیکه پوا را دریافت می‌کنند به هیچ وجه با نان تولید شده در تماس نبوده و همه افراد در نانواییها از ماسک و دستکش اسافاده کرده و نان را نیز به صورت بهداشتی به مردم تحویل دهند.

استاندار یادآور شد: محدودیت‌های ترافیکی در محورهای ورودی استان ایجاد شده و امکان پذیرش مسافر در استان وجود نداشته و اماکن تفریحی، گردشگری، هتل‌ها و مهمانخانه‌های استان نیز تعطیل است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.