دادرس دادگاه عمومی بخش چاروسا روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش نسبی قیمت اقلام بهداشتی و کمبود آن محکوم مکلف است، زیر نظر رئیس حوزه قضایی بخش و قاضی اجرای احکام و با هماهنگی اداره های بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) به مبلغ ۵۰ میلیون ریال اقلام و لوازم بهداشتی خرید کند.

صادق انصاری افزود: این اقلام می تواند شامل ماسک، دستکش، شوینده، پدالکلی، ژل شستشو و دیگر موارد مشابه آن باشد.

دادرس دادگاه عمومی بخش چاروسا تصریح کرد: به صورت عادلانه و متناسب، این وسایل باید در میان خانواده‌های نیازمند، کم توان، افراد مبتلا به بیماری های خاص و مددجویان این بخش توزیع شود.

انصاری تاکید کرد: چنانچه محکوم از حکم دادگاه سرپیچی کند، دادگاه صادر کننده حکم قطعی، بار نخست می‌تواند یک تا ۲ سال به مدت تعلیق وی را افزایش دهد و در صورت تکرار قرار تعلیق لغو و مجازات معلق اجرا می شود.

وی عنوان کرد: این حکم با توجه به رضایت شاکی و نداشتن سابقه کیفری متهم و نیز توجه به شأن و کرامت انسانی، وضعیت اقتصادی و فرهنگی حاکم بر منطقه و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده حداقلی از مجازات حبس صادر شده است.

این فرد محکوم اقدام به سرقت ۲ رأس بز کرده بود.

صادق انصاری دادرس دادگاه این بخش، متهم را به ۲ سال حبس تعزیری و ۱۰ ضربه شلاق محکوم کرده بود.

این رای با توجه به رضایت شاکی پرونده و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در بخش محروم چاروسا، صادر شده است.

از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، پنج مورد بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده و در مجموع آمار مبتلایان به کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد ۳۲ مورد اعلام شده است.

 تاکنون ۱۴ هزار و ۹۹۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۸۵۳ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۴ هزار و ۹۹۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

یک هزار و ۵۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به جمع مبتلایان به ویروس کرونا اضافه شده است و در مجموع ۱۴ هزار و ۹۹۱ نفر مبتلای قطعی به این بیماری در کشور به این بیماری مبتلا شده اند.

همچنین ۴ هزار و ۹۹۶ نفر از این تعداد تاکنون با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند.

از بین بیماران جدید شناسایی شده، ۱۲۹ نفر جان خود را از دست دادند و مجموع درگذشتگان بیماری کووید ۱۹ در کشور تا امروز به ۸۵۳ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.