به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی یکشنبه در جمع خبرنگاران و بیان کرد: رزمایش با ولایت تا شهادت به صورت سراسری در کشور اجرایی شده و هدف از این رزمایش از بین بردن ویروس کرونا و افزایش سلامت اجتماعی بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری است.

فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در فارس و کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تمامی یگان‌هایی که در فارس حضور دارند در راستای مقابله با این ویروس در آمادگی کامل به سر می‌برند افزود: تمامی یگان‌های استان فارس در آماده باش هستند تا خدمات مختلفی از جمله افزایش بهداشت اجتماعی را به مردم ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: در این رزمایش یگان‌های بهدار و یگان‌های مبارزه با ویروس در نظر گرفته شده است و از یگان‌های جنگ نوین نیز با استفاده از خودروهای درفش ۶ و ٨ استفاده شده است.

او در توصیه به مردم نیز گفت: دستورالعمل‌هایی که توسط دستگاه‌های متولی امور بهداشت سلامتی جامعه اند باید توسط مردم رعایت شود و اگر این دستورالعمل‌ها در جامعه اجرایی شود شاهد هستیم که این بیماری از کشور رخت خواهد بست.

او افزود: تیپ ۵۵ هوابرد نسبت به تهیه چترهای پرنده‌های خود اقدام می‌کردند و هرچیزی که نیازمندی چتر بازی بود تولید می‌شد اما اکنون با شرایط ویژه ای که در کشور ایجاد شده این کارگاه‌ها نسبت به تولید ماسک اقدام کرده اند.

امیر رضایی متذکر شد: روزانه ۴ هزار ماسک توسط تیپ هوابرد تولید می‌شود و اگر مواد لازم به این تیپ برسد روزانه ١٠ هزار ماسک توسط این تیپ می‌تواند تولید شود و هشت ایستگاه در سطح شهر شیراز در نظر گرفته شده که نسبت به ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم اقدام می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1382595
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.