در بیانیه حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: حضور پرشور و غرورآفرین ملت ایران و مردم فهیم، ولایتمدار و همیشه در صحنه کهگیلویه بویراحمد در انتخابات مجلس یازدهم نشان از عشق به انقلاب و پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

در ادامه این بیانیه عنوان شده است: کسب مقام نخست به لحاظ حضور در انتخابات مجلس یازدهم از سوی مردم کهگیلویه و بویراحمد برگ زرین دیگری بر افتخارهای استان است.

در این بیانیه آمده است: اینجانب از حضور جهادگونه مردم انقلابی کهگیلویه و بویراحمد و تمامی عوامل و دست اندرکاران برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در استان اعم از مسؤولان ستاد انتخابات استانی و شهرستانی، هیأت ‌های اجرایی، نظارت و بازرسی، عوامل انتظامی و امنیتی، داوطلبان و حامیان آنها، اعضای ستادها و خبرنگاران رسانه های گروهی که در خلق این حماسه نقش ایفا کردند قدردانی می کنم.

در پایان این بیانیه عنوان شده است: به سه منتخب انتخابات مجلس یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض کرده و امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای گرانبهای رهبر معظم انقلاب شاهد رشد، شکوفایی و سرافرازی بیش از پیش ایران اسلامی و کهگیلویه و بویراحمد در جهان باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.