به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: دشمنان با روش ها و ابزارهای مختلف درصدد تلخ کردن شیرینی مشارکت حداکثری ملت ایران در این انتخابات مهم هستند اما به لطف الهی باز هم شکست خواهند خورد.  

وی افزود: این انتخابات جشن حضور ملت ایران در صحنه بوده و نشان دهنده بلوغ سیاسی و اجتماعی و حس مسؤولیت پذیری آنان و وحدت و انسجام ملی است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: رأی دادن یک وظیفه دینی، شرعی، ملی، قانونی، اخلاقی، اجتماعی و سیاسی بوده و تمامی مراجع تقلید نیز به انجام آن تأکید کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: برگزاری انتخابات باشکوه عامل رشد، توسعه و پیشرفت روزافزون کشور در ابعاد گوناگون بوده و سبب مقاومت و ایستادگی هر چه بهتر مقابل دشمنان می شود.

وی ابراز داشت: مشارکت حداکثری در انتخابات از مصادیق بارز حضور مردم در عرصه بوده و بیانگر بیداری و آگاهی آنان و داشتن حق تعیین سرنوشت برای خود است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: افرادی که در کشور و این استان به عنوان نماینده مردم در مجلس یازدهم انتخاب می شوند باید مسائل و مشکلات عمومی را پیگیری و رفع کنند نه اینکه وابسته به طیف، گروه یا طایفه خاصی باشند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار داشت: برخی از ویژگی های نماینده اصلح مجلس شورای اسلامی شامل دین داری، انقلابی بودن و داشتن تعهد لازم است.

وی افزود: رأی مردم امانت و حق الناس است و باید عوامل اجرایی برگزاری انتخابات نیز به طور کامل از آنها صیانت و حفاظت کنند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: زیرساخت ها و شرایط لازم برای تحقق این امر مهم در انتخابات مجلس یازدهم در کشور و استان فراهم شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد در زمینه جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی با مشکلات متعددی مواجه بوده و علاوه بر طولانی بودن روند انجام امور اداری و صدور مجوزها و استعلام های لازم برخی مانع تراشی ها و سنگ اندازی ها نیز از سوی معارضان اجتماعی می شود.

وی ابراز داشت: متولیان امر و مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای رفع این مشکل چاره ای اندیشیده و مسیر را نیز تا حد امکان تسهیل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی گفت: جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در کهگیلویه و بویراحمد یک نیاز ضروری بوده و سبب ایجاد اشتغال، افزایش تولید و درآمدزایی در استان می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.