به گزارش خبرنگار مهر، حسین کلانتری پیش از ظهر یکشنبه در نشست ستاد انتخابات استان، افزود: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸۰۴ شعبه اخذ رأی در ۳ حوزه انتخابیه استان برگزار می‌شود.

کلانتری با بیان اینکه ۸۰۴ شعبه اخذ رأی برای انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: از این تعداد ۳۹۴ شعبه ثابت و ۳۱۰ شعبه سیار بوده و آمار شعب اخذ رأی در این دوره از انتخابات به نسبت دوره قبل ۳۳ شعبه بیشتر است.

کلانتری گفت: از مجموع شعب اخذ رأی در استان، ۲۴۹ شعبه در شهرستان بویراحمد، ۱۷۰ شعبه در شهرستان کهگیلویه، ۱۰۷ شعبه در شهرستان گچساران، ۷۱ شعبه در بهمئی، ۵۸ شعبه در دنا، ۶۴ شعبه در چرام، ۳۸ شعبه در لنده و ۴۶ شعبه در باشت پیش بینی شده و تعداد ۲ هزار و ۴۱۲ خودرو برای انجام انتخابات به کار گرفته می‌شود.

استاندار با بیان اینکه بیش از ۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی از هیأت‌های نظارت بازرسی، کمیته‌های مختلف امنیتی، انتظامی کار برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارند، تصریح کرد: دست اندر کاران انتخابات ۶ هزار نفر ساعت آموزش‌های لازم را در سطوح مختلف فراگرفته و در آمادگی کامل به سر می‌برند.

کلانتری گفت: اقدامات لازم برای امنیت، سلامت و صیانت از آرای مردم و زمینه برای حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی در استان به عمل آمده و در وضعیت کاملاً خوبی قرار داریم.

وی افزود: تمام شرایط، امکانات، تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات در روز جمعه هفته جاری در استان مهیا شده و تدابیر لازم برای پشتیبانی و انجام تدارکات انجام گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.