مدیر آموزش و پرورش گچساران روز دوشنبه در آیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه عکس و هنرهای تجسمی دانش آموز گچسارانی از مراسم نمادین  تشییع پیکر آن شهید والامقام درگچساران در هنرستان فاطمه الزهرا به نمایش گذاشته شد.

ایوب مقیمی زنده نگهداشتن یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی و به نمایش درآوردن گوشه‌ای از ارادت های قلبی مردم گچساران نسبت این شهید والامقام را از اهداف برپایی این نمایشگاه اعلام کرد.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه همچنین آثار عکس و  هنرهای تجسمی از زمان دفاع مقدس تا شهادت شهید سردار سلیمانی به نمایش گذاشته شده است.

مقیمی ادامه داد:در این نمایشگاه آثار بیش از ۳۰ هنرآموز و هنرجو  به نمایش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی الگوی خوبی برای دانش آموزان خواهد بود گفت: مقاومت، روحیه استکبار ستیزی، ایمان  و تقوا  این شهید می تواند الگوی برای دانش آموزان باشد.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان جبهه مقاومت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 

پیکر پاک سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با حضور میلیونها نفر از مردم قدرشناس و شیفته این سرباز اسلام و لایت در شهرهای اهواز، مشهد، تهران و کرمان و نیز عتبات عالیات در عراق تشییع و در مزار شهدای کرمان به خاک سپرده شد.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.