سید محمدتقی علوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره های آموزشی پیشرفته ارتقای هر چه بیشتر دانش و آگاهی مربیان و داوران شطرنج کهگیلویه و بویراحمد است.

وی افزود: انتظار می رود که مربیان و داوران مرد و زن شطرنج کهگیلویه و بویراحمد حضور گسترده ای در این دوره های آموزشی پیشرفته داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مربیان و داوران شطرنج استان که متقاضی شرکت در این دوره های آموزشی پیشرفته هستند برای نام نویسی به دفاتر هیأت های شطرنج در شهرستان ها و مرکز استان مراجعه کنند.

علوی عنوان کرد: لیگ شطرنج کهگیلویه و بویراحمد در هر ۲ بخش مردان و زنان برای نخستین بار با شرکت ۱۵ تیم در سال جاری برگزار شد و این جزو مهمترین دستاوردهای هیأت شطرنج استان است.

وی ابراز داشت: تمرین تیم های شطرنج مردان و زنان کهگیلویه و بویراحمد به طور مستمر و روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته در شهر یاسوج مرکز این استان در حال برگزاریست.

علوی گفت: استعدادیابی در مدارس پسرانه و دخترانه هر سه مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم کهگیلویه و بویراحمد برنامه مهم و اصلی هیأت شطرنج این استان است.

وی از معلمان ورزش مدارس کهگیلویه و بویراحمد خواست در زمینه معرفی دانش آموزان توانمند، مستعد و نخبه شطرنج استان همکاری لازم را با این هیأت داشته باشند.

کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.