سید محمدتقی علوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برنامه ریزی های لازم برای تحقق هر چه مطلوب تر این امر مهم از سوی مسؤولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.  

وی افزود: مسؤولان اداره های ورزش و جوانان هشت شهرستان کهگیلویه و بویراحمد نیز برای کمک به تحقق بهتر چنین موضوعی همکاری و مشارکت لازم را انجام دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خواستار تلاش و همت همه جانبه مسؤولان اداره های ورزش و جوانان شهرستان های هشت گانه این استان برای ارتقا و شکوفایی بیش از پیش ورزش استان شد.

علوی با اشاره به فعالیت افزون بر ۴۰ هیأت ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: مسؤولان این هیأت ها نظارت بیشتری بر تمامی مکان های ورزشی استان اعم از سالن ها، استخرهای شنا و زمین های فوتبال داشته و در حفظ و نگهداری آنها بکوشند.

وی عنوان کرد: توجه به جوانان و تلاش برای کاهش انواع مسائل و مشکلات آنان از اولویت های مهم کاری و دغدغه های اصلی مسؤولان اجرایی کشور و وزارت ورزش و جوانان است.

علوی به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال رونق تولید اشاره کرد و ابراز داشت: می توان با بهره گیری هر چه بیشتر از ظرفیت ها و توانمندی های متعدد نسل جوان کشور و این استان به تحقق بهتر آن کمک کرد.

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.