به گزارش ایرنا، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی روز دوشنبه در آیین بزرگداشت شهادت سردار قاسم سلیمانی در یاسوج با اشاره به اینکه این وحدت و همدلی می تواند هرگونه مرزبندی را در کشور کاهش دهد، اظهار داشت: مرزبندی ها همواره دشمن آفرین بوده و به هیچ وجه دوست آفرین نیست.

وی افزود: خون سردار سلیمانی به حضور اشغالگرانه آمریکا در منطقه خاورمیانه پایان می دهد همانگونه که خون شهید محسن حججی سبب نابودی گروهک تروریستی داعش شد.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: این شهید والامقام مردانه و مقتدرانه در برابر دشمنان دین مبین اسلام و مسلمانان ایستاد اما همیشه مقابل دوستان متواضع بود.

آیت الله ملک حسینی عنوان کرد: سردار سلیمانی به عنوان یک مجاهد واقعی راه خدا در مسیر اعتلای دین مبین اسلام و عزت و شرافت روزافزون مسلمانان استقامت کرد تا آنکه به شهادت رسید.

وی ابراز داشت: هیچ چیز اعم از تهدید، تحریم یا تطمیع دشمنان نتوانست مسیر درستی را که سردار سلیمانی انتخاب کرده بود، تغییر دهد.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: این شهید والامقام بازوی رهبر معظم انقلاب بود و رمز جاودانگی و ماندگاری او و دلیل محبوبیتش بین ملت ایران و مسلمانان نیز قرار داشتن در خط ولایت فقیه است.

آیت الله ملک حسینی اظهار داشت: جهان اسلام در آینده افرادی همچون سردار قاسم سلیمانی را به خود خواهد دید و خط شهادت و مسیر جبهه مقاومت نیز تا پایان دادن به ظلم و ستم در منطقه خاورمیانه و دنیا ادامه دارد.

وی افزود: سران استکبار جهانی گمان می کنند که با ترور سردار سلیمانی خط شهادت و مسیر جبهه مقاومت پایان می پذیرد اما باید بدانند که هرگز اینگونه نیست.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: جبهه مقاومت منحصر به ایران، عراق، سوریه، لبنان یا یمن نیست بلکه به زودی در تمامی نقاط دنیا از جمله قاره های آسیا، اروپا، آفریقا و آمریکا گسترش می یابد.

آیت الله ملک حسینی عنوان کرد: ممکن است دشمنان با مطرح کردن موضوع آغاز جنگ قصد ایجاد ترس و وحشت بین ملت ایران و بر هم زدن اتحاد و انسجام آنان را داشته باشند که لازم است مردم همچون همیشه هوشیار باشند.

وی ابراز داشت: حضور گسترده ملت ایران، مسؤولان اجرایی کشور و مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد در آیین بزرگداشت شهادت سردار قاسم سلیمانی اعلام آمادگی آنان برای تداوم جبهه مقاومت، گرفتن انتقام سخت از آمریکا و دادن پاسخ کوبنده به دشمنان است.

      

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.