محمدعلی پیرسبزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفته قرآن و عترت امسال در کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور اواسط بهمن ماه و با اجرای ۱۳ جشنواره فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد.

وی افزود: هفته قرآن و عترت یک رویداد مهم مذهبی و فرهنگی است که امسال برای دومین بار در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ائمه جمعه و روحانیان استان نیز یک ظرفیت مهم برای برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های هفته قرآن و عترت امسال در این استان هستند که باید استفاده بهینه ای از آنان شود.

پیرسبزی عنوان کرد: توجه بیش از پیش به مسائل قرآنی و تلاش برای گسترش روزافزون فرهنگ قرآنی در ایران اسلامی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وی ابراز داشت: کهگیلویه و بویراحمد در حوزه قرآنی، مذهبی و فرهنگی قابلیت های متعددی دارد که نیازمند حمایت های همه جانبه از سوی متولیان امر در سطح استان و کشور است.

پیرسبزی گفت: هفته قرآن و عترت از سال ۱۳۹۴ تاکنون به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ۱۸ رشته در استان های مختلف کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

وی اظهار داشت: مهمترین اهداف برگزاری هفته قرآن و عترت در کشور شامل شناسایی و معرفی استعدادهای قرآنی و سنجش میزان توانمندی استان ها برای هم افزایی و مشارکت هر چه بیشتر آنها با یکدیگر در زمینه مسائل قرآنی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.