سید محمدتقی علوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تلاش و اقدام برای تحقق چنین امر مهمی جزو اولویت های کاری مسؤولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی افزود: یکی از مسائل مورد تأکید رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب استفاده بهینه تر از نیروی جوانان کشور برای کسب موفقیت های روزافزون در عرصه های اقتصادی، علمی، ورزشی، سیاسی، نظامی و دفاعی است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از عوامل مؤثر در بقا و استمرار انقلاب اسلامی ایران مشارکت کردن بیش از پیش جوانان در اداره آن خواهد بود.

علوی عنوان کرد: اعتماد به جوانان و بهره گیری از خلاقیت، انرژی، تعهد و تخصص آنان برای مدیریت و پیشبرد امور در کشور و کهگیلویه و بویراحمد همواره نتیجه بخش بوده و دستاوردهای چشمگیر و ارزنده ای داشته است.

وی ابراز داشت: وجود برخی ضعف‌ ها، کاستی ها و مشکلات در کشور به ویژه در زمینه مسائل اقتصادی را به هیچ وجه نمی ‌توان کتمان کرد یا نادیده گرفت.

علوی گفت: ورود جوانان به عرصه مدیریتی کشور می ‌تواند نسخه درمان بخش عمده ای از این ضعف ها، کاستی ها و مشکلات باشد.

وی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به جوانان کشور دارد و برای کاهش مسائل و مشکلات آنان نیز از هیچ تلاش و اقدامی دریغ نمی کند.

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.