سید شمس الدین هاشمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تفاهم نامه ها بین شرکت های فنآورانه کهگیلویه و بویراحمد در ۲ نمایش که یکی در کهگیلویه و بویراحمد و دیگری در تهران برگزار شد منعقد شده است.

وی ارزش تفاهم نامه های بسته شده در نمایشگاه استانی شهر یاسوج را ۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

رئیس پارک علم و فن آوری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۶۵درصد از غرفه های نمایشگاه هفته پژوهش استان و ۵۰ درصد از سطح اشتغال این نمایشگاه متعلق به بخش خصوصی بوده است.

وی بیان کرد: چندین تفاهم نامه بین دستگاه های اجرایی،دانشگاه ها و بخش خصوصی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در نمایشگاه استانی برای فروش محصولات شرکت های فن آور بسته شد.

رئیس پارک و علوم فن آوری کهگیلویه و بویراحمد گفت: فروشگاه اینترنتی، هنرستان هوانوردی، هنرستان هنرهای سرامیک و ساخت دماسنج های پنج کاناله از جمله درخواست های متقاضیان در نمایشگاه یاسوج بوده است.

هاشمی با بیان اینکه در آذر ماه امسال مرکز رشد و فن آوری گچساران راه اندازی شد تاکید کرد: فن آوران شهرستان گچساران حضور پررنگی در نمایشگاه های امسال داشتند.

وی ابراز داشت: پهپادهای سمپاش و پهپادهای ضخامت سنج تاسیسات نفت از شرکت های برجسته شرکت کننده گچساران در نمایشگاه هفته پژوهش بود که با استقبال خوب سرمایه گذاران مواجه شد.

هاشمی همچنین از برنامه ریزی برای راه اندازی مرکز رشد شهر دهدشت خبر داد و افزود: این مرکز در مرحله انعقاد قرار داد است که با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد:با تاکید کرد استاندار و مسئولان متولی حضور دستگاه های اجرایی و دانشگاه ها در نمایشگاه حالت کلیشه ای خارج شد.

رئیس پارک علم و فن آوری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: هم اکنون ۳۱ شرکت فن آور در استان فعالیت دارد و انتظار دارد این واحدها تا پایان سال به ۴۰ تا ۵۰مورد برسد.

پارک علم و فن آوری کهگیلویه و بویراحمد از ۲ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.