آرمان حاتمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت ها به مدت سه روز و از ۲۸ تا ۳۰ آذرماه ۱۳۹۸ برگزار شد.

وی افزود: ۱۲ تیم از شهرستان های بویراحمد، گچساران، باشت، کهگیلویه، چرام و بهمئی در این رقابت ها حضور داشته و به مصاف یکدیگر رفتند.

مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تیم های شرکت کننده در این رقابت ها در سه گروه چهار تیمی تقسیم بندی شده بودند. 

حاتمی عنوان کرد: تیم اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد قهرمان شد و تیم شبکه بهداشت گچساران نیز عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

وی ابراز داشت: در دیدار پایانی این رقابت ها تیم اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با نتیجه سه بر یک تیم شبکه بهداشت گچساران را شکست داد و برای دومین سال پیایی عنوان قهرمانی را تصاحب کرد.

حاتمی گفت: تیم قهرمان این رقابت ها به عنوان نماینده کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات فوتسال کارکنان مرد رده سنی بزرگسالان قهرمانی کشور حضور می یابد.

وی اظهار داشت: مهمترین هدف برگزاری این رقابت ها ایجاد شور، نشاط و شادابی هر چه بیشتر بین کارکنان دستگاه های اجرایی و قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

حاتمی افزود: تیم های قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها لوح و جام قهرمانی دریافت کردند و جام اخلاق نیز به تیم بسیج شرکت نفت و گاز گچساران اهدا شد.

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.